تیغ, راهنمای خرید

جدول راهنمای انتخاب تیغ اره الماسه بر اساس کد تیغه و جنس قطعه

تیغ اره از جمله قسمت های اصلی هر دستگاه برش است که نقش آن از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو داشتن اطلاعات کافی و دانش فنی کامل درباره ی صفحات برش یا تیغ اره بسیار لازم و ضروری است.استفاده از تیغ اره با کیفیت پایین علاوه بر پایین آوردن عمر دستگاه برش باعث به هدر رفتن سرمایه های مالی و زمانی واحد صنعتی شما خواهد شد همچنین پایین بودن کیفیت برش تاثیر مستقیم بر خروجی کار و همچنین سرعت انجام کار دارد .با توجه به آنچه که گفته شد برای داشتن محصولاتی با کیفیت ، با سرعت تولید بالا ، هزینه بهینه و افزایش عمردستگاه های برش و همچنین حفظ ایمنی و بهداشت کارگاه (سوختن چوب و تولید گازهای سمی) انتخاب تیغ اره مناسب از الزامات است.
برند فرود از جمله برند های نام آشنا در صنعت چوب است و تیغ اره های فرود ازتنوع بسیار بالایی برخوردارند .
تیغ اره های برند فرود از جمله تیغ اره های با کیفیت موجود در بازار و ساخت کشور ایتالیاست که در حال حاضر بزرگترین و در رتبه از برترین شرکت های تولید کننده تیغ اره الماسه جهان به شمار می رود .
تیغ اره های فرود با دندانه هایی با قابلیت تیز کردن مجدد، بدنه ای مقاوم ساخته شده از آلیاژ فلزی با تکنولوژی جدید و روکش براق کروم برای بالا بردن مقاومت تیغه در برابر رطوبت و حرارت بهترین انتخاب برای کارگاه شماست.
با توجه به تنوع بالای تیغ اره های فرود انتخاب بهترین تیغه کار دشواری است که تیم فنی مجموعه سیحون چوب با تهیه جداول معرفی تیغه ها انتخاب را برای شما راحت کرده است.
با استفاده از جدول راهنمای زیر علاوه بر اینکه با مجموعه کد های مختلف این شرکت در کاربرد های متفاوت آن اشنا می شوید به راحتی می توانید با توجه به متریال مورد استفاده خود بهترین انتخاب را در بین تیغ اره های موجود داشته باشید .
برای مثال: اگر شما تیغ اره ای برای برش محصولات PVC (پی وی سی) نیاز دارید با مراجعه به جدول بهترین تیغ اره انتخابی شما تیغه هایی از خانواده LU5F و در درجه دوم انتخاب شما میتواند از بین خانواده های LU5B ،LU5D و LP19M باشد . با این کار، انتخاب محدودتر خواهد شد در نتیجه شما در میان دریای متنوع تیغ اره های فرود سردرگم نخواهید ماند ، البته مشاوران ما در سایت سیحون چوب آماده کمک به شما برای انتخاب بهترین ها هستند.

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید