درباره برندها

تاریخچه برند فرود ایتالیا

تاریخچه برند فرود ایتالیا
پیشنهاد خرید

تیغ اره مولتی متریال 80 دندانه قطر 30.5 سانت فرود مدل FR29M001M

۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان۵,۷۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

تاریخچه برند فرود ایتالیا

گروه تولیدی فرود با بیش از 50 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و تامین ابزار برقی ، تیغ اره گرد و تیغ اورفرز در سطح جهان ، اولین و تنها تولید کننده ابزار آلات درودگری است که از یک فرمول ویژه در متریال ابزار های تولیدی خود استفاده میکند . تاریخچه برند فرود ایتالیا را در ادامه بخوانید.

فرود در سال 1962 در شهر اودینه ایتالیا تاسیس شد . اودینه شهری است در شمال شرقی ایتالیا که با کشور اسلونی مرز مشترک دارد . این شهر معادل 99000 نفر جمعیت دارد و دارای بنا های تاریخی زیادی است .

با این حال اودینه شهری است صنعتی و چرخ اقتصاد آن روی صنعت فلزات و مبلمان می چرخد. موقعیت استراتژیک این شهر و مجاورت با کاربران نهایی ، برگ برنده این برند برای آزمون و خطا بود .

تاریخچه برند فرود ایتالیا

تاریخچه برند فرود ایتالیا

شرکت فرود در سایه ی وجود شرایطی برای آزمون و خطا کردن کاربرد نوآوری های جدید در دنیای واقعی و در سایه همکاری مستقیم با دانشگاه ها و کارخانه جات همواره به دنبال راهی در مسیر یافتن راهحل های جدید و کارآمد در حوزه صنعت تیغه های برش بود که امروز به هدف خود رسیده است .

امروزه 4 بخش از شهر اودینه مرکز فعالیت برند فرود است. دفتر مرکزی فرود به عنوان یکی از مدرن ترین مراکز تحقیقاتی در زمینه ابزارآلات برش است .

نیاز و تقاضای صنعتگر برای فرود یک اولویت است و گستردگی محصولات این برند و کیفیت بالای آنها برند فرود را به یکی از مطرح ترین و موفق ترین برند های مطرح دنیا بدل کرده است .

پیشنهاد خرید

تیغ اره آلومینیوم بر 108 دندانه قطر 35 فرود مدل FR32A001M

۵,۷۲۰,۰۰۰ تومان۵,۷۲۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

برند فرود بهترین انتخاب

جالب است بدانید که اسم فرود مثل بسیاری از برندهای مطرح دنیا برگرفته از اسم بنیان‌گذار یا شخص خاصی نیست. جالب است که بدانید اسم گروه تولیدی ابزارآلات برش فرود درواقع ترکیبی از دو کلمه‌ی “fre” کوتاه‌شده‌ی کلمه‌ی “fresa” به معنای تیغه در زبان ایتالیایی و “Ud” شکل کوتاه‌شده‌ی شهر Udine در ایتالیا است. اسم این شهر در زبان ایتالیایی ( اوو دی نی ) تلفظ می‌شود.

فرود و بوش

فروش بالاب 100 میلیون یورویی شرکت فرود در سال 2007 باعث شد که این برند به شکل جدی مورد توجه برند های بزرگی از جمله بوش قرار گیرد که در نتیجه آن یعنی در سال 2008 برند بوش یک خرید بزرگ انجام داد و آن انتخاب کمپانی فرود به عنوان پنجمین خرید استراتژیکی بوش برای تقویت بخش ابزارآلات برقی خود بود.این همکاری برای هر دو کمپانی شرایط برد به حساب می آمد . برند بوش در سایه این همکاری توانست به یکی از سه رتبه برتر جهان در تولید ابزرا آلات برش صنعتی بدل شود و کمپانی فرود در سایه برند بوش به فرصت طلایی دسترسی به شبکه ی توزیع جهانی بوش بود و علاوه بر آن بوش برای فرود یک فرصت جدید بازاریابی بود . در پی این همکاری فروش جهانی تیغ اره و اورفرز و ابزار بوش دو سال بع به 3.1 میلیارد یورو رسید . با این حسایب به راحتی میتوان دریافت که بوش و فرود بهترین گزینه های همکاری با یکدیگر بودند .

بنابراین آگاه باشید به اینکه برروی تمام دستگاه های برند بوش تیغه ی فرود نصب شده است و تیغه یکی از ارکان اصلی ظرافت برش است .

 

اساس و بنیان برند فرود نوآوری است

فرایند تولید در تمام تاسیسات فرود در ایتالیا تحت نظارت مستقیم و دقیقی است تا کیفیت محصولات در سطحی غیر قابل رقابت بالا باشد .

گروه تولیدی فرود با سرمایه گذاری بالایی در زمینه تحقیق و پژوهش و توسعه معتقد است . نتیجه ترکیب این ویژگی ها با مهندسی و تکنولوژی و حمایت از نوآوری در تولید محصولات رمز موفقیت این شرکت در تولید ابزاری با دقت بالا و طول عمر بالا بوده که نیاز مشتری را تا سطح قابل قبولی مرتفع میسازد .

TiCo™ Hi-Density Carbide

فرود با تولید داخلی کاربید دانه‌ریز مصرفی خود توانسته گامی بزرگ در صنعت تولید ابزارهای برش بردارد. ترکیب تیتانیوم و کربوکبالت با نام تجاری (TiCo) که در ساخت تیغه‌اره گرد به‌کار می‌رود، دقت و تیزی تیغه‌های برش را افزایش می‌دهد به‌طوری که عیار کربورتنگستن به‌کار رفته بر اساس نوع کاربرد، متفاوت می‌باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

High Speed ISOprofil

یکی دیگر از نوآوری‌های شرکت فرود دسترسی به فناوری  (High Speed ISOprofil) است که در صنعت ابزارآلات ساخت پنجره استفاده می‌شود. اچ‌اس‌آی، فناوری استفاده‌ از تیغه‌های ایزوپروفیل با قابلیت تیز شدن مجدد تا شش بار در دستگاه سی‌ان‌سی است. این تکنولوژی با افزایش سرعت و راندمان کار و کاهش هزینه، انقلابی عظیم در صنعت در و پنجره سازی به پا کرده‌است.

Anti-kickback Design

سلامتی و امنیت مصرف کننده برای این شرکت اهمیت زیادی دارد به همین دلیل تمام تیغ اورفرزهای تولیدی در این شرکت به سیستم نام آشنای (Anti-kickback) مجهز می‌باشند. البته استفاده از این سیستم خللی در سرعت و کارایی تیغ اورفرز به‌وجود نمی‌آورد اما ضامن امنیت شما است. کار با تیغ‌اره‌هایی که از این سیستم برخوردار نمی‌باشند نه‌تنها برای شخص بوده بلکه به خود اره و کار نجاری آسیب می‌زند.

Tri-metal Brazing

سیستم جوش سه‌لایه یا Tri-metal brazing  کمک می‌کند کاربید دانه‌ریز روی تیغه به بدنه‌ی تیغه جوش بخورد و در نتیجه استحکام اتصال بالا می‌رود.  در این سیستم عموماً از فلزاتی مثل نقره، مس و نیکل استفاده می‌شود به این معنا که دو لایه از جنس نقره و لایه‌ی میانی از جنس مس است. نقره برای بالا بردن میزان چسبندگی استفاده شده و لایه‌ی میانی مس با خاصیت ارتجاعی و نرمی از کاربید روی تیغه در هنگام برش‌کاری محافظت می‌کند.

Quadra-Cut™ 4 Cutter Design

این تیغ‌ها برخلاف تیغ‌های دو تیغه‌ای دارای 4 تیغه هستند. داشتن 4 تیغه اگرچه سرعت برش را اندکی پایین می‌آورد، اما دقت و ظرافت برش را تا حد زیادی بالا برده و از آن‌جایی که 4 تیغه همزمان درگیر می‌باشند تیغه‌ها دیرتر کند می‌شوند. این نسل جدید از تیغ‌ها برای انواع برش‌ طولی، عرضی و سطح مقطعی مناسب هستند.

از دیگر محصولات داخلی این شرکت که برند فرود را در میان رقبا متمایز کرده‌است دسترسی به فناوری پیشرفته در زمینه‌ی تولید پوشش تیغه و شیارهای ضد لرزش پلی‌اورتان می‌باشد. فرود در زمینه‌ی بسته‌بندی نیز به خودکفایی رسیده‌است. چنین رویکردی جامع در خط تولید، فرود را قادر ساخته تا با اعمال نظارت بر کیفیت محصولات در هر مرحله از تولید، مشتریان خود را در سطح بالایی از رضایت‌مندی نگه دارد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید