آموزشی

معرفی تیغ اره الماسه برش فایبر سمنت

تیغ اره فایبر سمنت

فایبر سمنت برد چیست ؟

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که  در ساختمان سازی برای نمای ساختمان ها و دیواره های داخلی منازل به کار می رود . ترکیب همگنی از سیمان و سیلیس و الیاف که به صورت ورقه های 4 تا 20 میل در فرآیند پیچیده ای به نام ماشین هات چک آماده شده و طی مرحله ای به نام هوا خشک عمل آوری می شوند و دارای انعطاف و کشش موثری در ساخت سازه ها هستند.  تیغ اره فایبر سمنت را از ما بخواهید.

این محصول علاوه بر اینکه عایق حرارتی و رطوبتی و صوتی است به دلیل اجرای آسان بیشتر به عنوان نمای سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل تنوع رنگ و طرح  بسیار کاربدی و مقرون به صرفه است .این محصول در برابر آتش سوزی مقاو است یعنی خاصیتی خنثی از خود نشان می دهد . یکی از جذابیت های این سازه ها خاصیت رنگ پذیری آن است و همچنین  با محیط زیست سازگاری دارد و همچنین به دلیل سیلیس به کار رفته در آن در برابر فشار ، ترک خوردگی و تغییرات دما بسیار مقاوم است.

 

تیغ اره فایبر سمنت

تیغ اره فایبر سمنت

 

دستگاه های  زیادی وجود دارد که کار برش سیمان و الیاف را انجام می دهند از اره مویی و فرز مینیاتوری گرفته تا اره گرد بر، فارسی بر و میز برش یا همان اره میزی  .

به همان اندازه که استفاده از ابزار های صحیح و مناسب در تسریع و بهبود روند کار موثر است استفاده از تیغ برش مناسب ظرافت کار را تضمین می کند .

تیغ برش های فایبر سمنت دارای مشخصه هایی هستند که به صورت تخصصی برش فایبر سمنت را  راحت تر و ظریف تر انجام می دهند که در اینجا به تفضیل به آن می پردازیم.

ابتدا ابزار برش این الیاف پر استفاده را بررسی میکنیم و سپس به معرفی تیغ اره ها می پردازیم.

در ایران برای برش فایبر سمنت از چه دستگاهی استفاده می شود؟

در ایران عموما از دستگاه مینی فرز و سنگ فرز برای برش فایبرسمنت استفاده می شود این در حالی است که این دستگاه مخصوص برش سرامیک ، سنگ و سازه های بتنی است.با توجه به میزان سختی سرامیک و سیمان این متریال برای برش خوردن به دورتیغه 11000 دوردر دقیقه نیازدارد که فرزها این میزان سرعت را برای ما تامین می کنند از طرفی سازه های سیمانی در مقاطع مشخصی از سمت کارخانه سازنده برش خورده و آماده اند. همانطور که میدانید سنگ فرزها برای برش های طولی مناسب نیستند چرا که این دستگاه ها ظرافت لازم را در این نوع برش ندارند ،به دلیل دور بالا و نوع تیغه نصب شده بر روی آنها این ابزار صرفا برای برش هایی با طول نهایتا 20 سانتی متر مناسب است.

حال با در نظر گرفتن این مورد آیا به نظر شما دستگاه مینی فرز یا سنگ فرز برای برش فایبر سمنت مناسب است؟

همانطور که میدانید مواد اولیه تشکیل دهنده فایبر سمنت برد عبارت است از سیمان ، سیلیس و الیاف .وجود الیاف و سیلیس در بافت فایبر سمنت باعث شده تا این ترکیب بعد از خشک شدن بافت انعطاف پذیر تری به نسبت سیمان و سرامیک داشته باشد و طبیعتا استفاده از مینی فرز و سنگ فرز برای برش این متریال نه تنها مناسب نیست بلکه بر خروجی کار تاثیر بدی خواهد گذاشت.

تیغ اره فایبر سمنت

تیغ اره فایبر سمنت

بهترین دستگاه برای برش فایبر سمنت چیست ؟چرا ؟

در تمام نقاط جهان برای برش فایبر سمنت از اره گردبر، فارسی بر و میز برش  استفاده می شود.

چرا ؟

  1. بازه سرعت این دستگاه ها 7600-7000 دور در دقیقه است که این سرعت کاملا برای برش فایبر سمنت مناسب است.
  2. این دستگاه ها قابلیت برش با زاویه را دارا هستند که انجام برش های مورب و خلاقانه و ایجاد طرح ها را برای ما ممکن می کنند.(برخی از این دستگاه ها تنظیم زاویه در بازه صفر تا نود درجه را برای شما امکان پذیر می کنند .)
  3. بالابردن سرعت کار بدون خطا
  4. راحتی استفاده و حمل و نقل در مرحله اجرای پروژه
  5. و …
تیغ اره فایبر سمنت

تیغ اره فایبر سمنت

چرا تیغه فایبر سمنت ؟

همانطور که در ابتدا گفته شد نقش تیغه های برش در انجام پروژه نقشی مهم است و نباید آن را نادیده گرفت . به جرات می توان گفت تیغ های برش مناسب با متریال مورد استفاده در هر پروژه ظرافت کار را تضمین می کنند .

تیغه اره الماسه های تخصصی برش فایبر سمنت برند فرود ایتالیا دارای سگمنت هایی با قابلیت تیز شدن مجدد است که طول عمر بالای تیغه را تضمین می کند.

این تیغ در دسته تیغ های تولید جدید شرکت فرود (سری FR ) قرار دارد و دارای بدنه مقاوم و الماسه هایی از جنس تنگستن کارباید است. این تیغ اره الماسه در عین مقاوم بودن دارای بدنه ای نازک است که باعث شده کاربر یک برش ظریف و بدون لب پر شدن را تجربه کند . این تیغه ها برروی گرد بر ، فارسی بر و اره میزی قابل نصب است و با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد.

 

درباره سیحون چوب

شرکت فراست صنعت سیحون با برند تجاری سیحون چوب به پشتوانه سالها اعتماد شما به این برند فعالیت خود را در حوزه فروش آنلاین مواد مصرفی، ابزار، یراق و ماشین آلات صنایع چوب و ساختمان آغاز کرده است.تامین کالا از طریق اینترنت از مقولات مهم و ضروری در دنیای کسب و کار امروزی است .تنوع زیاد محصولات در حوزه ابزار ، یراق و ماشین آلات و ظهور برند های جدید، انتخاب کالا را برای صنعتگران دچار مشکل می کند.سیحون چوب به عنوان بستر آنلاین فروش، با در اختیار قرار دادن کاملترین محتوای متنی و تصویری از محصولات و امکان مقایسه دقیق و شفاف ، تجربه یک خرید آسان و مطمئن را برای شما رقم میزند.

ما در سیحون چوب تلاش کرده ایم، با تکیه بر تجربه شصت سال فعالیت در زمینه فروش ابزار و ماشین آلات و با ایجاد طیف کاملی از برندهای موجود پاسخگوی نیاز مخاطبانمان باشیم.

شماره تماس و واتساپ: 09374060877

آدرس سایت: seyhounchoob.com

آدرس فروشگاه: شیراز – بلوار انقلاب (خیابان نادر) – روبروی بانک ملی – بین کوچه 39 و41 – فروشگاه سیحون چوب.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید