آموزشی

ابزارهای ضروری برای تعمیر خانه که باید داشته باشید

ابزارهای ضروری برای تعمیر خانه که باید داشته باشید
فهرست محتوا پنهان

 تعمیرکار خود شوید و همچنین ابزارهای ضروری برای تعمیر خانه را بشناسید.

اگر قبلاً این کار را نکرده باشید، خیلی مهم نیست. اولین بارها برای همین است. و مهم نیست که شما نمیدانید چگونه آنها را انجام دهید: آموزش های YouTube برای این کار است. تنها چیزی که لازم است ،یک نگرش توانا، کمی صبر، فروتنی برای دانستن زمان، مراجعه به دستورالعمل ها و مجموعه ابزار مناسب است. با نگرش مناسب و تجهیزات مناسب، از کارهایی که می توانید انجام دهید شگفت زده خواهید شد.

پیشنهاد خرید

تنگ تسمه ای پارچه ای 3 متری برند BINDER

۱۷۰,۰۰۰ تومان۱۷۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

ابزارهای ضروری برای تعمیر خانه : بهترین چهارپایه استپ

چهارپایه استپ آلومینیومی کوبالت برای اکثر مشاغل داخلی، نیازی به نردبان بزرگ ندارید. این چهارپایه تقریباً در هر حالتی جواب می‌دهد، و به اندازه‌ای باریک است که می‌توانید زیر یا پشت یک مبل آن را به راحتی حرکت دهید. یک مدل آلومینیومی کوبالت تا 250 پوند وزن دارد، اما این مدل وزن کمی دارد 7.5 پوند. نگهداری آن آسان است و اکثر مردم با مانور دادن آن در خانه یا حیاط مشکلی نخواهند داشت. همچنین یک چهارپایه استیل کوبالت به قیمت 69 دلار وجود دارد که تا 300 پوند را تحمل می کند، اگر بتوانید وزن 20 پوندی آن را تحمل کنید.

پیشنهاد خرید

میز کار ( 7 کشو) شپخ مدل 5909304901 - TW1100

۳۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان۳۱,۵۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

بهترین متر برای اندازه گیری

متر اندازه گیری 25 فوت استنلی فتمکسFatmax Stanley نواری پهن تر از معمول دارد که وقتی در یک اتاق کشیده می شود کمتر مستعد خم شدن و فرو ریختن است.  طول آن، 16 فوت تقریباً به اندازه متری که من توصیه می کنم کوتاه است و 25 اندازه خوبی برای اکثر خانه ها است. این یکی در واحدهای استاندارد مشخص شده است، اما استنلی واحدهای متریک نیز می سازد. ما چند متر نوار دیگر را آزمایش کرده‌ایم، از جمله مدل‌های Stanleys با عرض استاندارد و مدل‌های Harbor Freight، اما آنها زودتر از Fatmax  خراب می‌شوند.

 

 

پیشنهاد خرید

آچار یک سر تخت یک سر جغجغه ای رونیکس سایز 13 کد RH-2163

۲۷۰,۰۰۰ تومان۲۷۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

یک کاتر کاربردی

کاتری کاربردی Fastback Milwaukeeدر تجربه ما، کارایی کاترهای کاربردی چندان تفاوتی ندارند. این تیغه قابل تعویض است که واقعا مهم است. همانطور که گفته شد، Fastback بهترین است که ما استفاده کرده ایم، و شما می توانید تیغه را بدون نیاز به پیدا کردن پیچ گوشتی برای جدا کردن چاقو تعویض کنید. همچنین تا می‌شود – می‌توانید با یک دست آن را باز کرده و ببندید – و به طور ایمن قفل می‌شود، به‌علاوه روکش آنقدر محکم است که سال‌ها دوام می‌آورد. یک مزیت خوب، قلاب روده داخلی برای بریدن رشته و بند پلاستیکی بدون باز کردن چاقو است.

 

 

 

پیشنهاد خرید

آچار یک سر تخت یک سر جغجغه ای رونیکس سایز 10 کد RH-2160

۲۵۰,۰۰۰ تومان۲۵۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

یک چاقوی دقیق چاقوی دقیق X-acto No.1

چاقو بیشتر؟ بله، اما این جایگزینی برای چاقوی کاربردی نیست، یا برعکس. یک چاقوی دقیق برای کارهای بسیار ظریف استفاده می شود که در آن یک چاقوی کاربردی یا یک جفت قیچی خیلی دست و پا چلفتی یا خیلی بزرگ است. چاقوهای X-Acto در اندازه‌ها و شکل‌های تیغه‌ای متفاوت هستند، اما چاقوهای خوب شماره 1 انتخاب ما برای کوتاه کردن لبه‌های نوار نقاش روی پروژه‌های چوبی، برگردان‌ها هنگام مونتاژ و پشتیبان است. کاغذ هنگام کادربندی عکس اندازه و شکل یک مداد است، و تیغه‌های آن ارزان هستند، به راحتی پیدا می‌شوند و در صورت کدر شدن به راحتی تعویض می‌شوند.

 

 

 

گل میخ یاب ، میخ یاب فلزی و چوبی با عمق اسکن 1.5 اینچی zircon

اگر می خواهید هر چیز سنگینی را به دیوار بچسبانید، باید همیشه آن را به قطعات ساختاری عمودی چوب (میخ) پشت دیوار نصب کنید. این بدان معنی است که شما باید آنها را بدون اینکه بتوانید آنها را ببینید پیدا کنید. یک گل میخ یاب، که نگه داشته شده و به دیوار مالیده می شود، وقتی از روی گل میخ عبور می کند روشن می شود تا بدانید کجا باید سوراخ کنید. سازندگان گاهی اوقات سیم‌هایی را همراه با این گل میخ‌ها می‌چرخانند و برای اینکه مردم داخل سیم را سوراخ نکنند و مانند دافی داک سرخ نشوند، محافظ‌های فلزی روی آن‌ها قرار می‌دهند. هر گل میخ یاب مناسبی، مانند این zircon ، در صورت شناسایی به شما هشدار می دهد. به علاوه، می‌توانید آن را به سمت خود نگه دارید و به «بیپ، بیپ، بیپ» بروید. گل میخ شناسایی شد.» که هرگز پیر نمی شود.

 

 

بهترین دریل برقی و دریل شارژی DeWalt 20V Max 1/2-Inch 12

دیوالت برای اکثر مشاغل خانگی مناسب است، اما اگر مجبور شوید سوراخ های 1/2 اینچی را در گل میخ های دیوار سوراخ کنید تا یک واحد قفسه بندی سنگین یا یک سیستم صوتی قوی را نصب کنید، به گشتاور اضافی نیاز خواهید داشت. مته 18 ولت یا 20 ولت. این چاک 1/2 اینچی بیت‌هایی را به اندازه‌ای که نیاز دارید می‌پذیرد، و با این قیمت (که شامل دو باتری و یک شارژر می‌شود)، معامله خوبی است که نمی‌توان آن را از دست داد. باتری ها با بیش از 200 ابزار برقی دیگر DeWalt نیز کار می کنند.

 

 

 

مته های مورد علاقه ما ست مته 14 تکه مشکی و طلایی DeWalt

برای همه کارها به جز کوچکترین کارها، اگر قبل از کشیدن پیچ و مهره به دیوار، سوراخی را سوراخ کنید، آسان تر خواهد بود. پوشش اکسید سیاه روی این مته‌ها اصطکاک را کاهش می‌دهد که سرعت سوراخ‌کاری را افزایش می‌دهد و در برابر زنگ زدگی مقاومت می‌کند. اینها برای استفاده عمومی خوب هستند و از چوب، فلز، پلاستیک، تخته دیواری و فایبرگلاس استفاده می کنند.

 

یک آچار قابل تنظیم آچار قابل تنظیم 6 اینچی Channellock

کیت‌های ابزار خانگی می‌توانند با ابزارهای بیش از حد در آن‌ها سخت شوند، به همین دلیل است که ما یک آچار قابل تنظیم را به عنوان پایه برای کل مجموعه آچار توصیه می‌کنیم. شش اینچ اندازه خوبی است تا برای کارهای بزرگ گشتاور کافی را به شما بدهد بدون اینکه برای رسیدگی به چیزهای کوچک خیلی سخت باشد. عرض فک ها را با چرخاندن حلقه تنظیم می کنید. ما آچار مارک Crescent را با این آچار برای Channellock جایگزین کرده ایم، زیرا در حالی که دومی هزینه بیشتری دارد، کیفیت آن به این معنی است که می تواند یک کالای قابل خرید باشد.

 

 

یک کیسه ابزار کوچک حمل و نقل بندرگاه هرکول ابزار حمل و نقل

در خانه به جعبه ابزار فلزی نیاز ندارید. جعبه ابزار شما زندگی آسانی را در قفسه کمد خواهد داشت، نه اینکه اطراف محل ساخت و ساز بکوبد. پارچه آن را سبک‌تر می‌کند و رویه باز به این معنی است که به راحتی می‌توانید چیزی را برای کار سریع در بیاورید. حمل و نقل بندرگاه در برخی از محصولات ضربه خورده یا از دست رفته است، اما این تسمه بهترین چیزی است که ما با آن روبرو شده ایم. کیفیت پارچه و ساخت این کار را بسیار عالی کرده است و ما آن را بهتر از مدل های برند بزرگتر دوست داریم. دارای 22 جیب در داخل و خارج است که برای ابزارهایی که می خواهید به راحتی در دسترس قرار دهید بسیار مناسب است. می‌توانید وسایل حجیم‌تر، مانند دریل برقی و چکش را در محفظه بزرگ اصلی قرار دهید. بسته به جایی که زندگی می کنید، حمل بار بندرگاه ممکن است فقط برای تحویل از فروشگاه در دسترس باشد. در این صورت، کوبالت 12 اینچی Tool Tote را با قیمت 30 دلار بررسی کنید. جیب های کمتری دارد – 12 در مقایسه با هاربر فریت 22 – اما از پارچه ای سخت 1680 دنیر ساخته شده است و دسته فلزی محکم و روکش شده ای دارد.

 

 

 

یک پتک برای ضربه زدن پتک Stanley 16 Oz.

  بسیاری از مبلمان در هنگام مونتاژ نیاز به چند ضربه زدن دارند، اما اگر با یک چکش معمولی بیش از حد به آن ضربه بزنید، می توانید به آن آسیب بزنید. برخی از کارها به یک پتک لاستیکی نیاز دارند تا قطعات را بدون خرد کردن قطعات پلاستیک یا چوب به هم بچسباند. در حالی که 16 اونس برای یک پتک بسیار سبک است، باید به اندازه‌ای سنگین باشد که مبلمان و قفسه‌ها را به هم بچسباند بدون اینکه برای اکثر افراد دست و پا گیر باشد.

 

یک چکش 20 اونسی Plumb 20 oz. Claw Hammer

این چکش دارای تمام ویژگی های مورد نیاز برای استفاده عمومی و در اطراف خانه از جمله سر صاف است. این در بالای محدوده 16 تا 20 اونس قرار دارد و برای انجام بیشتر کارها عالی است و یک پنجه منحنی برای بیرون کشیدن میخ ها دارد که شما می خواهید. یک چنگال مستقیم برای اکثر مردم همه کاره تر است اما غیر ضروری است.

 

برای گرفتن یک گیره میله ایروین Quick-Grip Two Pack

انواع مختلفی از گیره ها وجود دارد، اما میله گیره بدون شک همه کاره ترین آنهاست. هنگامی که نیاز دارید دو بخش پروژه را در کنار هم نگه دارید، می تواند به شما کمک کند و شما را آزاد کند تا آن را ایمن کنید یا به دستورالعمل ها مراجعه کنید. این مدل‌های پلاستیکی برای کارهای بزرگ با اجسام سنگین کار نمی‌کنند، اما برای اکثر تعمیرات ساده خانه کفایت می‌کنند. این ایروین ها می توانند اشیاء و سطوحی با ضخامت 6 اینچ را در دست بگیرند و نیروی گیره ای 140 پوندی ایجاد کنند که عطسه کردن در آن چیزی نیست.

 

 

کلیدهای Hex مجموعه استاندارد و متریک آچار L-Wrench Bondhus

بله، هنگام خرید چیزی که از پیچ و مهره آلن استفاده می کند، می توانید از موارد ارزانی که سازندگان مبلمان شامل می شوند استفاده کنید (ببخشید، پیچ های شش گوش). اما مانند پیچ ​​گوشتی ها، با مجموعه خوبی از کلیدهای شش گوش تفاوت را احساس خواهید کرد. ما کلیدهای شش گوش ارزان قیمت را خم کردیم در حالی که چیزی را به سمت پایین می چرخاندیم و سپس Bondhus را بیرون آوردیم تا کار را بدون مشکل به پایان برسانیم. کلیدهای این مجموعه، در اندازه‌های متریک و استاندارد، دارای روکش مقاوم در برابر زنگ‌زدگی هستند و به خوبی در هر پیچ شش گوش که با آن برخورد کنید، قرار می‌گیرند. و باور کنید، ساکن آپارتمان یا صاحب خانه، پیچ های شش گوش در آینده شما وجود دارد.

 

یک سطح خوب سطح پرتو جعبه 48 اینچی Stanley

سطح خوب برای کار در خانه یک ضرورت مطلق است. این یکی به مثبت یا منفی 0.0005 اینچ دقیق است. برای استحکام از آلومینیوم ساخته شده است و انتهای آن با پلاستیک پوشانده شده است تا در هنگام استفاده از آن، دیوارهای خود را از بین نبرید. یک سطح 48 اینچی بگیرید. این یکی از اندازه های معمولی است و سطوح بلندتر از اندازه های کوتاه دقیق تر است.

 

بهترین پیچ گوشتی پیچ گوشتی 6 در 1 Channellock

هنگام استفاده از پیچ گوشتی به راحتی می توان تفاوت کیفیت را تشخیص داد. ما کارهای زیادی را با یک ناخواسته شروع کرده ایم، فقط برای اینکه آن را از سر پیچ بیرون بیاوریم یا شروع به باز کردن یک پیچ سرسخت کنیم. یک پیچ گوشتی خوب می تواند از تشدید شما جلوگیری کند و 6 در 1 Channellock کیفیت واقعی دارد. ساخت ایالات متحده، دارای فیلیپس شماره 1 و شماره 2 و سرهای شیاردار 16/3 اینچی و 4/1 اینچی است. و شفت را می توان به عنوان درایور مهره 4/1 اینچی و 16/5 اینچی استفاده کرد. این پیچ گوشتی ترکیبی شما را برای تعمیرات و نگهداری منظم خانه پوشش می دهد و فضای بسیار کمتری را نسبت به مجموعه ای از پیچ گوشتی های سایز کامل اشغال می کند.

 

برای پیچ های کوچکتر کیت پیچ گوشتی دقیق 7 تکه Wiha

هر چند وقت یکبار، برای تعمیر چیزهایی مانند عینک و لوازم الکترونیکی، به مجموعه ای از پیچ گوشتی های بسیار کوچک نیاز دارید. به هر دلیلی، سازندگان تمایل دارند از پیچ های نرم و ریز استفاده کنند که به راحتی تغییر شکل می دهند، بنابراین پیچ گوشتی های دقیق بسیار مهم هستند. هیچ یک از پیچ گوشتی های دقیق ترکیبی که تا به حال استفاده کرده ام مرا تحت تاثیر قرار نداده است، بنابراین یک مجموعه کامل بخرید. آنها فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد زیرا، می دانید، آنها کوچک هستند. از شش مورد از هفت موردی که در این کیت دریافت می کنید استفاده کنید. اگر قفل کانال را در بالا دریافت کنید، می توانید فیلیپس شماره 1 را در یک کشو در جایی بچسبانید.

 

فقط برای لمس کردن کیت نشانگر تاچ‌آپ چوب Varathane

مبلمان یک کالای پر سایش است. هر چه بیشتر با آن زندگی کنید، ضربه ها، خراش ها و فرورفتگی های بیشتری روی آن جمع می شود. گاهی اوقات حتی لازم نیست آن را با چیزی ضربه بزنید تا لکه یا روکش چوب از بین برود و سایه روشن تری از چوب را در معرض دید قرار دهید. مبلمان خود را با این نشانگرها که در انواع رنگ های رایج لکه چوب وجود دارد، جدید جلوه دهید. آنها به سرعت خشک می شوند و تنها چند ثانیه طول می کشد تا آنها را اعمال کنید.

ابزارهای ضروری برای تعمیر خانه : بهترین ابزار چندگانه چرمن وینگمن

این یک لوکس است، نه یک ضرورت مطلق. یک ابزار چند منظوره جک همه حرفه‌ها است (و استاد هیچکدام) اما داشتن یک ابزار کوچک در جیب یا قفسه‌ای که بتوانید برای کارهای سریع آن را بگیرید، اغلب بسیار مفید است. Wingman یکی از ابزارهای چندگانه مقرون به صرفه مورد علاقه ما است. 14 ابزار درون آن تعبیه شده است و برخلاف چاقوی ارتش سوئیس، انبردست دماغه سوزنی دارد.

یک معیار فلزی معیار فلزی Swanson Tools

هنگامی که نیاز دارید چیزی کاملاً موازی یا عمود بر زمین بسازید، سطح‌ها برای اندازه‌گیری‌های طولانی بسیار مناسب هستند. اما یک معیار خوب باید در جعبه ابزار شما نیز باشد. زمانی که یک متر نواری به اندازه کافی صاف روی دیوار قرار نگیرد و یک خط را ردیابی کند، مفید است. این یکی از سوانسون دارای هر دو علامت گذاری ایالات متحده و متریک است. در جعبه ابزار شما جا نمی شود، اما آنقدر نازک است که در کمد بچسبد. آلومینیوم به اندازه‌ای ضخیم است که می‌توانید با یک دست آن را برای اندازه‌گیری‌ها بیرون بیاورید، بدون اینکه بریزد.

ظرف قطعات مغناطیسی دیش قطعات مغناطیسی تایتان 4 4/1 اینچی

زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، پیچ‌ها، میخ‌ها و پیچ‌ها را در فرش از دست می‌دهید، و زمانی که آنها را پیدا می‌کنید، معمولاً به‌طور تصادفی با پاهایتان در نیمه‌شب اتفاق می‌افتند. برای قطعات ظروف به هیچ چیز فانتزی نیاز ندارید – این فقط یک کاسه فولادی مغناطیسی است – اما تمام قطعات فلزی کوچک شما را در یک مکان در هنگام کار نگه می دارد. اگر آن را برگردانید، آنها به جایی نخواهند رسید.

چند انبردست ست انبر 4 تکه Channellock

انبردست یکی از پرکاربردترین ابزارهای شما خواهد بود، و در اینجا باید پول را برای یک مجموعه خوب که برای همیشه دوام می آورد صرف کنید. به قول معروف یک بار بخر، یک بار گریه کن. انبر زبانه و شیار بزرگ همان چیزی است که برای لوله های بزرگ مانند لوله کشی نیاز دارید. انبردست از هر چیزی عبور می‌کند، و اگر بچه‌هایی دارید که اسباب ‌بازی‌های بسته‌بندی شده با آن بسته‌های پلاستیکی کوچک را دریافت می‌کنند، اینها سلامت عقل شما را نجات می‌دهند. مفصل لغزنده و انبر سوزن بینی ابزاری مناسب برای صرفه جویی در روز هستند.

یک جک از همه ابزارهای برقی کوچک کیت ابزار چرخشی با سرعت متغیر

Dremel 4000-2/30 Dremel به خلاصه ای برای هر نوع ابزار برقی فوق قابل حمل و پلاگین تبدیل شده است. از 30 پیوست، مجموعه وسیعی از سر ابزار برای سنگ زنی، برش، کنده کاری و حکاکی چوب، پلاستیک و فلز وجود دارد. بیشتر این نوع مشاغل در خانه نیاز به Dremel دارند و نه چیز بزرگتر. برخی خط ابزارهای Rotozip را دوست دارند، اما ما Dremel کوچکتر و زیرک تر را برای اکثر مشاغل ملایم ترجیح می دهیم. ما از چندین Dremel استفاده کرده‌ایم، اما بنگ مورد علاقه‌ی ما برای خرید 4000 است. سرعت متغیری دارد که هنگام نصب پایه‌های جدید روی کاناپه قدیمی‌ و همچنین هنگام بریدن و خرد کردن سیخ محور روی دوچرخه‌ مفید است. برخی می گویند که قدرت آن کم است، اما برای بریدن پیچ یا پیچ معمولی که در خانه پیدا می کنید مشکلی نخواهید داشت. ما همچنین از کیف حمل برای مرتب نگهداشتن همه چیز قدردانی می کنیم، زیرا شل نگهداشتن تمام قطعات یک کابوس است. حتما از عینک ایمنی استفاده کنید.

محافظت از چشم عینک ایمنی HDX

از چشمان خود در برابر گرد و غبار چوبی که از مته برقی می پرد و هر گونه مواد شیمیایی سوزاننده که به اطراف پاشیده می شود محافظت کنید. نیازی نیست برای یک جفت عینک ایمنی هزینه زیادی کنید. این عینک‌های با نام تجاری HDX به خوبی کار می‌کنند و روی یک عینک معمولی قرار می‌گیرند. برای همه کسانی که ممکن است همزمان در آن منطقه کار کنند، یک جفت انتخاب کنید. برای مشاغل خاصی – به ویژه آنهایی که خطر پاشش مواد شیمیایی وجود ندارد – می توانید با یک جفت عینک ایمنی HDX با قیمت 7 دلار از پس آن برآیید و این عینک ها به اندازه عینک مه آلود نمی شوند.

تفنگ کالک تفنگ درزبندی با نسبت 10:1 میله شش گوش صاف نوزاد

اسلحه های درزبندی در یکی دو دهه گذشته بسیار جذاب شده اند. چه کسی آن را دید؟ نوع غالب طرح‌های جغجغه‌ای داشت که وقتی فشار دادن را متوقف می‌کردید، درزگیری از همه جا پخش می‌شد و باید عجله میله را باز می‌کردید تا متوقف شود. اما این تفنگ با عملکرد صاف به شما امکان می‌دهد ماشه را رها کنید و درز زدن دریبل نمی‌شود. در دستگیره، سوراخی وجود دارد که نوک لوله جدید درزگیر را بریده و همچنین یک ابزار سوراخ‌کننده که از بشکه باز می‌شود تا مهر و موم را بشکند. نسبت 10:1 و ماشه بالشتک شده، فشردن درزگیری روی ماهیچه های دست را آسان تر می کند. برای استفاده عمومی، GE Paintable Silicone Supreme را با قیمت 13 دلار توصیه می کنم. ما متوجه شده‌ایم که نسبت به DAP Alex Plus کمتر کوچک می‌شود (و بنابراین ترک می‌خورد)، اگرچه اگر جنرال الکتریک در دسترس نباشد، دومی جایگزین قابل قبولی است.

صاف کننده درز Allway 3-in-1 Caulk Tool

روش قدیمی برای صاف کردن درزبندی با نوک انگشت شما است، اما چرا ارزان قیمت است و این خطر را ایجاد می کند که کار شما شلخته به نظر برسد؟ درزبندی معمولاً بسیار قابل مشاهده است، بنابراین مطمئن شوید که با این ابزار درزبندی صاف و یکدست است. این بهترین چیزی است که تا به حال استفاده کرده ام. بسته به پهنای مهره درزبندی که استفاده می‌کنید، سر سیلیکونی را می‌توان برداشت، چرخاند و دوباره در سه عرض مختلف قرار داد. و چون سیلیکونی است، درزگیری چسبنده بدون هیچ مشکلی از بین می‌رود. در طرف دیگر، یک خراش فلزی بسیار موثر برای از بین بردن درزگیری قدیمی وجود دارد. ادامه دهید و یک درپوش DAP را به قیمت 4 دلار بخرید تا لوله های درزگیری باز شده را تازه نگه دارید، اما استفاده از ابزار لبه نهایی آن را فراموش کنید.

 قیچی با کیفیت قیچی تاجر تیتانیوم Wiss

برخی از کارهای خاص باعث گیر کردن قیچی های معمولی یا شکستن آنها می شود. وقتی داشتم لنت های قالی ضخیم را می بریدیم تا زیر فرش ها قرار دهیم، این قیچی Wiss تنها چیزی بود که می توانست کار را تمام کند. زمانی که فضای کافی برای سیم برش ندارید به کار می آیند و می توانند کراوات پلاستیکی حمل و نقل را جدا کنند و حتی زوناهای چوبی نازک را برش دهند. آنها توسط Crescent ساخته شده اند، یک شرکت ابزار با کیفیت که برای نسل ها وجود داشته است.

ابزارهای ضروری برای تعمیر خانه: یک خط کش خط کش فلزی وستکات

گاهی اوقات یک معیار بیش از حد بزرگ و ناکارآمد است و به جای آن باید خط کش پا را بشکنید. نیازی به صرف هزینه زیاد برای خط کش نیست، اما برخی از رقبای ارزان قیمت دارای لبه های موج دار هستند که آنها را برای کشیدن خطوط مستقیم روی دیوارها بی فایده می کند. این وستکات دارای لبه کاملا مستقیم است و قیمت آن کمی بیشتر از یک تاکو خیابانی است. با این حال، بررسی ها درست هستند – سعی نکنید برچسب بارکد را حذف کنید. مواد چوب پنبه پشت را از بین می برد. ایرادی نداره. برچسب مانع استفاده از آن نمی شود.

مته های بیشتر مجموعه بیت رانندگی 30 تکه DeWalt Maxfit

در این کیت 15 بیتی 1 اینچی و 11 بیتی 2 اینچی، انواع بیت ها را دریافت خواهید کرد. نه فقط فیلیپس های معمولی و شیاردار، بلکه بیت های هگز و تورکس نیز. دو درایور مهره‌ای 4/1 اینچی و 16/5 اینچی هستند، اندازه‌های محبوب برای مواقعی که به جای پیچ، پیچ و مهره را می‌چرخانید. برای همه شما که دست پروانه ای دارید، آستین قفل پیچ مغناطیسی است، بنابراین احتمال کمتری دارد که قطعات از مته شما بیرون بیفتند و ناپدید شوند. DeWalt آستین و کیس را به عنوان قسمت های 29 و 30 می شمارد، اگر در ریاضیات ذهنی خود کوتاه بیایید.

پایه برای وسایل آویزان لنگر دیواری

برای هر چیزی مهمتر از قلاب کت یا قاب عکس، باید سخت افزار مورد استفاده برای نصب اقلام روی دیوار خود را ارتقا دهید. پیچاندن براکت ها به طور مستقیم به گل میخ های دیوار ایمن ترین روش است، اما به دلیل قرار گرفتن ممکن است گزینه ای نباشد. ساختمان هایی که در 30 سال گذشته ساخته یا بازسازی شده اند ممکن است دارای گل میخ های فلزی نیز باشند که این گزینه را نیز حذف می کند. آنکورهای E-Z دارای قدرت نگه‌داری عالی هستند و می‌توان از آنها برای کارهای مختلف استفاده کرد. این پیچ‌های پلاستیکی روی تخته‌های دیواری نصب می‌شوند و سپس یک پیچ فلزی که درون آن‌ها قرار می‌گیرد، انتهای دیوار را عمیق‌ترین قسمت آن را شکافته و آن را مانند یک قلاب ماهی درون تخته دیواری نگه می‌دارد. برای نصب آنها فقط به یک پیچ گوشتی نیاز دارید. برای کارهای سنگین تر، از نسخه 75 پوندی با قیمت 15 دلار استفاده کنید، اگرچه سوراخ ها کمی بزرگتر هستند. برای تخته دیواری فوق‌العاده سخت، یا اگر مجبورید داخل یک گل میخ چوبی بروید، از E-Z Ancors فلزی با قیمت 19 دلار استفاده کنید. برای سنگین‌ترین وسایل، مانند تلویزیون، قفسه‌های دوچرخه و قفسه‌هایی که برای نگهداری کتاب‌ها استفاده می‌شوند، تفنگ‌های بزرگ را بشکنید و از پیچ و مهره استفاده کنید. آنها بسیار قوی هستند، و من از آنها در ده ها برنامه در طول سال ها استفاده کرده ام. نکته منفی این است که باید یک سوراخ نیم اینچی در دیوار خود دریل کنید که نسبتاً بزرگ است. اما هی، بتونه دیواری برای همین است.

سایر ملزومات مفید Odds ‘n Ends

یک رول چسب 6 دلاری همه چیزهایی را که می توان با چسب ثابت کرد درست می کند و چسب فوق العاده همه چیزهای دیگر را درست می کند. Duck، Gorilla، و 3M مارک های خوبی هستند. نوار چسب با قیمت 5 دلار خوب است که در جعبه ابزار خود نیز داشته باشید. اگر قبلاً یک جفت ندارید، برای خود یک قیچی خانگی تهیه کنید. قیچی بازیافتی Westscott KleenEarth با قیمت 5 دلار برای من در طول سال ها کار سخت دوام آورده است و دسته های پلاستیکی 70 درصد از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند. چوب ترک می خورد زیرا رطوبت داخل خانه با آب و هوا در نوسان است. در صورت عدم رسیدگی، این شکاف ها می توانند گسترش یافته و گسترش یابند. برای ترک های مو، از چسب چوب Elmer’s Carpenter’s Wood Glue با قیمت 2 دلار استفاده کنید و از گیره های خود برای نگه داشتن قطعه در کنار هم استفاده کنید در حالی که چسب خشک می شود. برای ترک های بزرگتر، فرورفتگی ها و تکه های از دست رفته مبلمان چوبی، از Elmer’s Wood Filler با قیمت 4 دلار استفاده کنید. پس از خشک شدن، می توانید با رنگ، لکه چوب یا نشانگر مبلمان، روی آن را لمس کنید. خاک و گریس راهی برای غلبه بر صابون‌های دست معمولی دارند و می‌توانند طوری به نظر برسند که انگار به تازگی سوار اکسون والدز شده‌اید. صابون ظرف شویی معجزه می کند، اما گزینه بسیار سنگین Fast Orange با قیمت 8 دلار است، یک پاک کننده قوی دست که روی دست های خشک کار می کند و با آب شسته می شود. شن و ماسه آن به پاک کردن هر چیزی از روی پنجه های شما کمک می کند. یک پاک کن و یک مداد نجاری به قیمت 5 دلار دم دستی داشته باشید—اینها مدادهای صافی هستند که اگر آنها را زمین بگذارید غلت نمی خورند. تا زمانی که سوراخی در دیوار ایجاد نکنید که نیاز به پر کردن داشته باشد، نیازی به خریدن نخواهید داشت. DAP DryDex با قیمت 8 دلار یک بسته جامد است. برای استفاده از چاقوی بتونه ای انعطاف پذیر 2 اینچی هاسکی با قیمت 10 دلار استفاده کنید.

کمی دانش نکات مفید DIY

این نکات همه منظوره می تواند کارهای DIY شما را ساده کرده و سردرد را کاهش دهد. یک ترفند قدیمی این است که قبل از کوبیدن میخ به دیوار، یک مربع نوار چسب یا نوار نقاش را روی دیوار قرار دهید، زیرا از ترک خوردن گچ جلوگیری می کند. بر خلاف سایر نوارها، این نوارها احتمالاً هنگام برداشتن آنها رنگ شما را از بین نمی برند. هر زمان که پیچ ها یا مهره ها را برای جدا کردن چیزی جدا می کنید، پیچ ها یا پیچ ها را دوباره داخل سوراخ ها قرار دهید. به این ترتیب، هنگامی که شما نیاز به سرهم کردن مجدد آن دارید، بدون نیاز به جستجوی سخت افزارهای شل شده ای که هرگز آن را پیدا نخواهید کرد، دقیقاً می دانید کجا هستند.

هنگامی که هر چیزی را جدا می کنید، عکس های زیادی بگیرید. ما این را با کار روی ماشین یاد گرفتیم، اما اصل در خانه یکسان است. از تلفن خود برای عکاسی از هر مرحله استفاده کنید و تصاویر را در یک آلبوم عکس جداگانه قرار دهید تا بتوانید در آینده به راحتی آنها را پیدا کنید.

زمانی که نیاز دارید هر چیزی را که به تازگی جدا کرده اید دوباره سرهم کنید، خواهید دید که دقیقاً کجا و چگونه همه چیز با هم هماهنگ می شود. اگر روی چیزی متقارن کار می‌کنید – مثلاً شیرها را روی پیشخوان دو سینک قرار دهید یا پایه‌های میز را از هم جدا کنید – به جای اینکه هر دو را از هم جدا کنید یا همزمان هر دو را کنار هم بگذارید، یک طرف آن را انجام دهید. اگر گیر کردید، همیشه طرف مقابل را به عنوان نقطه مرجع دارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید